OpenMW 0.32.0 z obsługą wszystkich magicznych efektów

2
1448
OpenMW
OpenMW

Zespół OpenMW z ogłosił wydanie OpenMW 0.32.0, wolnej implementacji silnika gry Morrowind. Pliki programu znajdują się w dziale do ściągnięcia na stronie OpenMW.org w wersjach dla systemów operacyjnych Linux, Windows, OSX. To wydanie przynosi kilka bardzo ważnych nowości. Celem planowanego wydania OpenMW 1.0.0 ma być pełna implementacja silnika gry Morrowind na licencji GPL, z wykorzystaniem przenośnych bibliotek (OGRE3D, bullet, SDL, FFmpeg), dzięki czemu możliwym będzie uruchomienie na systemach Linux, OS X, Windows, oraz być może na rodzinie BSD.

Zmiany, jakie zaszły:

  • Ukończono implementację wszystkich efektów magii, w tym Command, Elelemental Shield i Light
  • Dodano SI dla magii w walce
  • Dodano SI dla ataku przyjaciół
  • Dodano SI dla wspólnej walki z graczem
  • Dodano poruszanie się ust u NPC
  • Dodano miganie oczu u NPC
  • Dodano instrukcje dla skryptów kolizyjnych
  • Dodano funkcje get/mod/set w efektach magicznych
  • Dodano własne oznaczenia na mapie
  • Dodano skrypt czarnej listy
  • Dodano obsługę kółka myszy w Dzienniku
  • Dodano skrypty do celowania
  • Naprawiono sporo błędów
Poprzedni artykułqBittorrent 3.1.10 z wieloma nowościami
Następny artykułASUS Strix GTX 970 z DirectCU II i 0dB
Michał Olber
Interesuję się głównie sprzętem i działaniem jego pod systemami GNU/Linux. Testuję różne dystrybucje i robię recenzje. Interesuję się działaniem sprzętu pod Linuksem, dzięki czemu wiem, jaki zestaw komputerowy wybierać :)

2 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj