Zespół OpenMW z ogłosił wydanie OpenMW 0.32.0, wolnej implementacji silnika gry Morrowind. Pliki programu znajdują się w dziale do ściągnięcia na stronie OpenMW.org w wersjach dla systemów operacyjnych Linux, Windows, OSX. To wydanie przynosi kilka bardzo ważnych nowości. Celem planowanego wydania OpenMW 1.0.0 ma być pełna implementacja silnika gry Morrowind na licencji GPL, z wykorzystaniem przenośnych bibliotek (OGRE3D, bullet, SDL, FFmpeg), dzięki czemu możliwym będzie uruchomienie na systemach Linux, OS X, Windows, oraz być może na rodzinie BSD.
Zmiany, jakie zaszły:
- Ukończono implementację wszystkich efektów magii, w tym Command, Elelemental Shield i Light
- Dodano SI dla magii w walce
- Dodano SI dla ataku przyjaciół
- Dodano SI dla wspólnej walki z graczem
- Dodano poruszanie się ust u NPC
- Dodano miganie oczu u NPC
- Dodano instrukcje dla skryptów kolizyjnych
- Dodano funkcje get/mod/set w efektach magicznych
- Dodano własne oznaczenia na mapie
- Dodano skrypt czarnej listy
- Dodano obsługę kółka myszy w Dzienniku
- Dodano skrypty do celowania
- Naprawiono sporo błędów
Michał Olber liked this on Facebook.
Krzysztof Zubik liked this on Facebook.