OpenRA 20130915 z nową mgłą wojny, nowymi opcjami w grze i natywną...

OpenRA 20130915 z nową mgłą wojny, nowymi opcjami w grze i natywną obsługą plików D2K

przez -
13 820
OpenRA

Ogłoszono wydanie OpenRA 20130915, która zawiera ponad 1100 zmian, nad którymi pracowało 17 programistów. OpenRA jest wolną implementacją silnika gry Command & Conquer: Red Alert, która została przystosowana do wykorzystywania sprzętowej akceleracji nowoczesnych kart graficznych z użyciem OpenGL i OpenAL. Gra nie jest identyczna z oryginałem i działa na wielu systemach operacyjnych.

Zmiany, jakie zaszły:

  • Przeprojektowano zachowanie Mgły Wojny (budynki i inne obiekty wyglądają tak, jak były widziane ostatnio)
  • Dodano nowe opcje w grze: początkowa liczba jednostek i pieniędzy, drużynowe konstruowanie, mgła wojny
  • Przebudowano zachowanie silnika – Command and Conquer posiada klasyczne zachowanie, natomiast RA/D2K zewnętrzne przechwytywanie
  • Udoskonalono strzelanie, tor lotu i efekty eksplozji dla wszystkich modyfikacji
  • Dodano natywną obsługę plików gry D2K, nieznacznie ulepszono grafikę i jakość dźwięku
  • Naprawiono problemy z oknem instalatora
  • Naprawiono sporo błędów

OpenRA od tej wersji wymaga wsparcia dla obiektów bufora ramki w karcie graficznej. Ową obsługę posiadają karty z maksymalnie 7 letnim stażem. Dodano również beta wsparcie dla dodatków Tiberian Sun i Red Alert 2. Rozpoczęły się prace nad oficjalną modyfikacją Tiberian Sun.