Pierwszy gameplay z modyfikacji Red Alert 2 do OpenRA opublikowany

4
3694
OpenRA
OpenRA

Fani oczekujący na wydanie modyfikacji Red Alert 2 do silnika OpenRA mogą mieć powód do radości. Wszystko to za sprawą mało popularnego Youtubera Fincer89, który na łamach swojego kanału umieścił niecałe półtorej godziny nagrania z developerskiej wersji moda. Całość, pomimo posiadania statusu developerskiej wersji, wydaje się stabilna. OpenRA jest stworzonym na wolnej licencji wieloplatformowym silnikiem strategicznych gier, stworzonych przez wchodzące obecnie w skład Electronic Arts studio Westwood.

Na chwilę obecną trudno jest ocenić dokładny stopień rozwinięcia modyfikacji, lecz na podstawie filmiku całość można uznać za w miarę rozwiniętą. Skrypty, chociaż niewątpliwie są dziurawe, w praktyce sprawują się nieźle. Widzimy chociażby znane z pierwowzoru latające jednostki Aliantów czy mechanikę wzmacniania Cewek Tesli przez Szturmowców Tesli. Mimo tego, wychodzą również chwilowe niedoskonałości modu, w postaci chociażby za dużej „szybkostrzelności” Psów Bojowych. Całość prezentuje się jednak dość obiecująco.

Modyfikacja Red Alert 2 do OpenRA dostępna jest dla każdego już teraz, lecz wymagana jest w tym celu kompilacja zarówno samej gry jak i modu ze źródeł dostępnych na oficjalnym GitHub’ie projektu. Do uruchomienia tytułu potrzebne są pliki z oryginalnej wersji Command & Conquer Red Alert 2.

ŹRÓDŁOreddit.com/r/openra
Poprzedni artykułRecenzja pakietu biurowego OpenOfficePL 2015
Następny artykułLinux Magazine – numer 144, a w nim o skryptach powłoki do procedur monitorujących

4 KOMENTARZE

  1. Nie rozumiem po co tworzone są takie reimplementacje starych gier. Przecież mogliby stworzyć własną nową grę, czym wsławili by się bardziej niż taką 'kopią’.

    • Łatwiej się tworzy kiedy masz cel. A tu masz dodatkowo gotowe grafiki, dźwięki i muzykę.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj