Ogłoszono wydanie PlayOnLinux 4.2.10, świetnej aplikacji do instalacji i zarządzania grami, napisanymi pod Windows. Całość działa w oparciu o Wine i zawiera szereg gotowych skryptów z odpowiednimi ustawieniami dla wielu gier i aplikacji umożliwiających ich uruchomienie na systemie Linux. Najnowsza wersja została oparta na Wine 1.8. Udoskonalono proces budowania paczek, co powinno zaowocować większa kompatybilnością z aplikacjami takimi, jak Steam. Ulepszono zakładkę wineprefix w panelu konfiguracyjnym.
Cały czas trwają prace nad PlayOnLinux 5, które ma zostać w całości przepisane z użyciem języka Java.
czemu ja java a nie na pythona? java zamula strasznie! a pozatym nadal mi gry na dx11 niedziałają pod winem.
1. Java jest szybsza od pythona
2. Pełne wsparcie dx11 będzie w następnej wersji.
„czemu ja java a nie na pythona? java zamula strasznie!” – rozwaliłeś system xD „Java zamula” to archaizm z czasów Javy 2 i pecetów z 64MB RAM.
Poza tym, to tylko GUI, niech muli ile chce, żaden śmiertelnik nawet nie zauważy czy program na naciśnięcie przycisku reaguje 10ms czy 30ms.
A czemu X a nie Y? A czy ma to jakieś znaczenie dla was? Bierzecie udział w kodowaniu tego programu czy co? Dla mnie jako użytkownika, może być napisany w samym asm, byle tylko program był dobry (dział stabilnie, wystarczająco szybko, nie pochłaniał zbyt wiele zasobów, był intuicyjny etc… etc..)