Projekt Android – projektowanie aplikacji mobilnych na platformę Android

4
954
Konferencje
Konferencje

19 kwietnia 2012 roku odbędzie się szkolenie z cyklu: Projekt Android – projektowanie aplikacji mobilnych na platformę Android. W trakcie warsztatów zostaną przedstawione metodyki tworzenia aplikacji mobilnych, z wykorzystaniem narzędzia, które udostępnia procedurę postępowania, gwarantującą przygotowanie pełnej dokumentacji, niezbędnej do rozpoczęcia prac graficznych, implementacyjnych i testowych. Dodatkowo przygotowana zostanie dokumentacja, która ma pozwolić na realizację projektu nawet w środowisku zespołów pracujących zdalnie.

Tematy nawiązujące do zagadnień programistycznych będą popierane przykładami w kodzie działającej aplikacji. Szkolenie jest przeznaczone dla projektantów, analityków, kierowników projektu osób odpowiedzialnych za zlecanie i odbiór prac od firm tworzących aplikacje mobilne na Android.

Cena szkolenia wynosi 900 PLN + 23% VAT.

Cele szkolenia:

  • Przedstawienie trendów rynkowych jako czynników mobilizujących
  • Dyskusja na temat bazowych zagadnień implementacyjnych mających wpływ na sposób projektowania aplikacji:
    • przepływów sterowania
    • podstawowych bytów implementacyjnych
    • elementów składających się na warstwę wizualną aplikacji – koncepcja układów ekranów przyjęta w Android
    • metod przechowywania danych
    • metod transmisji danych
    • struktury projektu i artefaktów składających się na projekt
  • Omówienie cyklu życia projektu aplikacji mobilnej
  • Propozycja metod podziału pracy w zespole wieloosobowym w odniesieniu do realizacji aplikacji na Android
  • Propozycja własnej metodyki opracowywania aplikacji mobilnych na Android
  • Omówienie trendów w sposobie projektowania interfejsów użytkownika. Dobre i złe praktyki, również w odniesieniu do użyteczności
  • Omówienie koncepcji testów automatycznych

Przebieg szkolenia:

  1. Krótkie omówienie specyfiki rynkowej i metod licencjonowania.
  2. Omówienie i identyfikacja kluczowych bytów implementacyjnych.
  3. Projektowanie części wizualnej oraz ergonomia aplikacji. Dobre i złe praktyki.
  4. Identyfikacja artefaktów projektowych wymagających przygotowania w ramach projektu.
  5. Omówienie metod testowania aplikacji oraz koncepcji testów automatycznych.
  6. Zapoznanie ze szczegółami fazy publikacji wraz z krótką informacją na temat metod promocji i dalszych czynności związanych z utrzymaniem.

Prowadzącym szkolenie będzie Cezary Buczyłko, niezależny ekspert, analityk branży telekomunikacyjnej i informatycznej. Absolwent renomowanego wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych na Politechnice Warszawskiej. Studiował również na wydziale Fizyki na Uniwersytecie Warszawskiem. Bogate doświadczenie zawodowe połączone z merytoryczną znajomością zarówno zagadnień technologicznych, jak i biznesowych, pozwala mu dostrzegać szeroką perspektywę dynamicznych zmian rynkowych. Projektował i zarządzał realizacją systemów płatniczych dla takich firm jak Polcard, Żabka, PayUp, Skok Stefczyka. Twórca systemów rozpoznawania twarzy. Obecnie specjalizuje się w realizacji internetowych systemów informatycznych bazujących na platformie Java, oraz aplikacji mobilnych na platformę Android.

W ramach szkolenia organizator zapewnia:

  • przerwy kawowe
  • obiad
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • nie zapewniamy miejsca noclegowego oraz parkingu
ŹRÓDŁOclever-point.pl
Poprzedni artykułJak zarabiać na grach i aplikacjach mobilnych?
Następny artykułGNOME 3.4
Michał Olber
Interesuję się głównie sprzętem i działaniem jego pod systemami GNU/Linux. Testuję różne dystrybucje i robię recenzje. Interesuję się działaniem sprzętu pod Linuksem, dzięki czemu wiem, jaki zestaw komputerowy wybierać :)

4 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj