Zapewne nie jeden fan świata Shadowrun używający Linuksa stracił już cierpliwość, bowiem na natywnego klienta czekaliśmy od ponad pół roku. Koniec końców, Cliffhanger Productions słowa dotrzymało i od kilku dni eksluzywna, sieciowa implementacja uniwersum Shadowrun czeka na Was w linuksowym Steam. Shadowrun Online zapowiadane jest już od dwóch lat. W sierpniu 2012 roku, parę miesięcy po jednym z największym sukcesów w historii crowd-fundingu – kickstarterowej akcji Shadowrun Returns – austriackie studio ogłosiło zbiórkę pieniędzy na stworzenie gry w podobnych klimatach, bazującej na modelu MMO.
Akcja odgrywa się w niedalekiej przyszłości, w samym sercu cyberpunkowego świata przepełnionego magią, w którym obok innowacyjnych, nowoczesnych technologii żyją stwory wyjęte wprost ze świata fantasy. Wcielamy się w bohatera z ciemną przeszłością, który jako najemnik wykonuje szereg zadań na usługach skłóconych ze sobą korporacji.
Warto jednak przypomnieć, że gra dostępna jest dopiero na zasadach wczesnego dostępu i twórcy zastrzegają sobie prawo do wystąpienia różnorakich błędów, jak również przypominają, że wciąż brakuje wielu elementów rozgrywki, które ostatecznie znajdą się w finalnym wydaniu. Ma ono pojawić się w przyszłym roku.
Shadowrun Online nareszcie dostępne dla Linuksa | OSWorld.pl http://t.co/63mRgRU3kq via @OSWorldpl
Michał Olber liked this on Facebook.
A to nie miało być za darmo? 30€ to idź pan precz, mam singlowego Shadowruna z DLC, kosztował dużo mniej i nie ma uciążliwych innych ludzi w nim :-).