SpringRTS 0.95

1
1165
Gry
Gry

Po siedmiu miesiącach prac ogłoszono wydanie SpringRTS 0.95, trójwymiarowego silnika dla gier RTS. Posiada on bardzo rozbudowany język skryptowy Lua, co pozwala na bardzo duże modyfikacje silnika, interfejsu graficznego, sztucznej inteligencji jednostek i wiele innych. Spring Engine powstał na potrzeby gry Balanced Annihilation – wolnego klona gry Total Annihilation. Dodano możliwość tworzenia własnych ekranów ładowania. Pojawiło się renderowanie brzegów mapy przy użyciu komendy /mapborder. Dodano nową strukturę datadir. Naprawiono sporo błędów i przyspieszono działanie silnika.

ŹRÓDŁOspringrts.com
Poprzedni artykułwxWidgets 3.0
Następny artykułInstalator GIMPa na Windows przenosi się z Sourceforge na ftp.gimp.org
Michał Olber
Interesuję się głównie sprzętem i działaniem jego pod systemami GNU/Linux. Testuję różne dystrybucje i robię recenzje. Interesuję się działaniem sprzętu pod Linuksem, dzięki czemu wiem, jaki zestaw komputerowy wybierać :)

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj