Street Arena, pierwotnie znana jako „Greedy Car Thieves” niezależna gra autorstwa dwóch Polaków, kilka dni temu pojawiła się na Greenlight w celu zdobycia odpowiedniej ilości głosów od społeczności i dostania się na platformę Steam. Najnowsze dzieło polskiego duetu znanego jako Blossom Games jest dynamiczną grą akcji, mocno wzorowaną na drugiej części znanej serii Grand Theft Auto. Jedną z głównych cech, która odróżnia indyka znad Wisły od swojego pierwowzoru jest całkowite nastawienie na potyczki z innymi graczami poprzez sieć LAN oraz Internet.
Akcja gry dzieje się w bliżej nieokreślonym mieście i naszym zadaniem jest siać zniszczenie i śmierć, jak na prawdziwego gangstera przystało. W tym celu do naszej dyspozycji oddano sporą ilość broni, samochodów czy innych podobnych narzędzi. Cały otaczający świat możemy oglądać z perspektywy jednej z dwóch rodzajów kamer: klasycznej (centralnie nad bohaterem) lub trzecioosobowej (z lotu ptaka, lecz za postacią). Sama rozgrywka ma zawierać wiele rodzajów trybów gry, zaczynając od klasycznego Deathmatch, a na Wyścigach kończąc. Nasze czyny w świecie gry nie będą jednak bezkarne, gdyż poza ryzykiem ustrzelenia przez innego gracza, możemy zostać również złapani przez policję. Poza wyżej wymienionymi smaczkami, gra oferuje o wiele więcej atrakcji, takich jak destruktywne środowisko, edytor map czy możliwość walki jako pasażer w aucie (tzw. „drive-by”).
Sama gra jest zbudowana na autorskim silniku i będzie dostępna na systemy Windows, Mac oraz Linux. Osoby zainteresowane serdecznie zapraszam do zagłosowania na Steam Greenlight oraz zasponsorowania gry na platformie crowdfunding’owej Indiegogo, gdzie możemy grę otrzymać za symboliczne 1$ (około 3 zł).
Michał Olber liked this on Facebook.
Izabela Latak liked this on Facebook.
Wow! Nie znałem wcześniej tej gry. Świetnie wygląda. Jak GTA2! Dopracować trochę interfejs (te strzałki są okropne) i detale samochodów i mamy hit dla fanów tego typu rozgrywki. Mega.
Już rozmawiałem z twórcami: te strzałki to też patent. Pokazują, gdzie jest wróg, lecz im jest bliżej, tym bardziej zanikają. Bez nich to byś musiał tak po prawdzie po prostu po przechodniach strzelać stale i szukać, czy to nie jest przeciwnik (chociaż i tak będziesz musiał czasami :D)
Domyślam się jak to działa, bo za czasów świetności GTA2 grałem w multi i podobny patent był tam wykorzystany. ;) Tylko tamte strzałki były jakieś takie mniej inwazyjne. Gdyby wprowadzili coś w tamtym stylu byłoby świetnie (screen poniżej). Te 3 strzałki (ze screena) widać tylko jeżeli zwróci się na nie uwagę, strzałki ze Street Areny wyglądają na takie, które zawsze będą walić po oczach. :D Tak czy siak, gra zapowiada się bardzo ciekawie.
http://www.itwt.org/uploads/posts/2009-10/1255565983_gra2-free-download_big.jpg
To jest dopiero alfa – wszystko może się zmienić :)
Ogólnie to szukają cały czas jakichś grafików, którzy by mogli zrobić lepsze elementy zniszczeń. Tak więc jeszcze cały czas ta robota idzie powoli. Ale i tak gra na chwilę obecną wygląda super :)
Niestety szkoda, że jest tak średnio rozreklamowana…
Baaardzo dobra propozycja.
Oprawa dosyć paskudna, ale sam pomysł jest ciekawy.
Racja, trochę zbyt „miękka”, jakby pochodziła z ery gdy wszyscy zachwycali się Bloomem, mam nadzieję że to poprawią
Robert Szkodnix Wolniak liked this on Facebook.
1$ to trochę mało, a 10$ trochę dużo. Mogli dać alphe za 5$, kupiłbym. A tak daję 1$ i oni mają z tego marny grosz, a ja czekam.
Możesz wpłacić 5$ ;) Każdy płaci ile chce.