Ogłoszono wydanie SuperTux 0.4, która jest wiernym klonem Super Mario. Przyjdzie nam uderzać głową w skrzynki, które wyrzucają różnego rodzaju bonusy ale za pomocą pingwina. Nadal trzeba mieć dużą wprawę w posługiwaniu się strzałkami oraz cierpliwość. Deweloperzy przepisali od zera cały silnik gry, który od teraz obsługuje OpenGL, OpenAL, SDL 2 i wiele innych nowoczesnych technologii. Dodano wsparcie dla tłumaczeń językowych, dzięki czemu gra została w pełni spolszczona. W grze dodano menedżer pobierania dodatków i tłumaczeń.
Udoskonalono efekty dźwiękowe i muzykę
- Pojawiło się sporo nowych bonusów, potworów i polepszaczy
- Dodano nowe efekty graficzne
- Dodano więcej obiektów w grze, jak: trampoliny, przełączniki, przesuwane kamienie, przesuwane platformy i wiele więcej. Większość z nich została oskryptowana z użyciem API
- Pojawił się finałowy boss w Icy Island
- Dodano hallowenowe ozdoby
- Dodano mapy: Bonus Island III, nieskończoną Forest Island i w trakcie projektowania poziomów Incubator Island
- Udoskonalono statystyki
- Poziomy i mapy oskryptowano z użyciem squirrel
- Dodano testy jednostkowe, zwiększono wydajność oraz naprawiono sporo błędów
Cieszę się na wieść o tym, że ta gra się rozwija. Moje dzieci cieszą się jeszcze bardziej.
Fajnie chyba mieć tatę który pokazuje dzieciom linuksa. Myślałem, że teraz wszyscy rodzice, dla świętego spokoju, kupują konsolę i cześć.
wiesz ja tam zapisać grę dzięki
Gra fajna obsługuje gamepada, ale jak tam zapisać postęp tzn. zapisać grę aby nie rozpoczynać od początku