Ogłoszono wydanie SuperTuxKart 0.9.1, gry wyścigowej, w której twórcy duży nacisk kładą na realistyczność rozgrywki. Gra posiada około 30 różnych tras wyścigowych oraz kilka trybów gry: Grand Prix, Single Race, Time Trial, Follow-the-leader i 3-Strikes Battles. Dodano trasę Candela City (pakiet z prezentami), która posiada kilka miejsc, inspirowanych realnymi budynkami. Prócz tego zaktualizowano tor Antediluvian Abyss (pakiet z prezentami) o nowe animacje w czasie jazdy. Obie trasy pojawią się w przyszłych wersjach gry. Mapa Carnaval del cacao z poprzednich prezentów została udostępniona dla wszystkich na licencji CC-BY 3.0.
Najstarsza trasa w grze – Oliver’s Math Class została całkowicie odświeżona. Dodano możliwość zmiany kierunku strzałek sterowania, co jest przydatne podczas odwróconych tras. Poprawiono fizykę w silniku STK oraz obsługę dźwięków.
Wprowadzono skryptowanie map, co ma jeszcze bardziej uczynić je dynamicznymi, w tym samą rozgrywkę. Skrypty będą wykonywane bezpośrednio przez silnik.
Dodano silnik renderowania czcionek TTF, co udoskonalić obsługę innych języków. Rozpoczęto prace nad implementacją stosu sieciowego, w tym wsparcie dla LAN i WAN.
Do pełnej stabilnej wersji 1.0.0 już niewiele brakuje. Poczekam.
Dodaliby możliwość zdobywania jakichś punktów i zakupowania/ulepszania pojazdów bo gra po przejechaniu paru tras się zaczyna nudzić.
Ulepszysz parę razy auto i gra wciąż będzie się nudzić. Multiplayer jest lepszym pomysłem, będziesz konkurować z ludźmi z całego świata. Jakby pojawiła się też lista Top 100 czasów na danej trasie to byłby miodek.