Torque 2D 3.0 z obsługą Linuksa i 64 bitową wersją

4
1087
GarageGames
GarageGames

GarageGames ogłosiło wydanie silnika gier Torque 2D 3.0. Torque 2D to potężne narzędzie do tworzenia gier w dwuwymiarowej grafice, z użyciem silnika fizyki Box2D, biblioteki dźwięku OpenAL, języka skryptowego opartego na C++ oraz języka C++. Cały silnik jest dostępny na licencji X11 oraz systemy Linux, Windows i OS X.

Najważniejsze zmiany:

  • Dodano obsługę Androida, Linuksa oraz przeglądarek internetowych
  • Dodano 64 bitową wersję silnika
  • Dodano tzw. skeletal animation, inaczej rigging
  • Dodano obsługę kontrolera Leap Motion
  • Dodano obsługę kontrolera Xbox 360
  • Dodano JSON Format dla TAML
Poprzedni artykułOpenELEC 4.0 z XBMC 13.0, systemd i obsługą UEFI
Następny artykułP.I.W.O. 10 – otworzono rejestrację na konferencję
Michał Olber
Interesuję się głównie sprzętem i działaniem jego pod systemami GNU/Linux. Testuję różne dystrybucje i robię recenzje. Interesuję się działaniem sprzętu pod Linuksem, dzięki czemu wiem, jaki zestaw komputerowy wybierać :)

4 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj