GarageGames ogłosiło rozpoczęcie kampanii na rzecz przeniesienia silnika gier Torque 3D na Linuksa. Pod koniec września Torque 3D został wydany na licencji X11, co pozwoliło wielu osobom, wykorzystać jego możliwości w swoich grach, całkowicie za darmo. GarageGames wie, że wielu znakomitych deweloperów korzysta z Linuksa, ze względu na możliwości jakie daje ta platforma, jednakże jest ona aktualnie uboga w wiele profesjonalnych aplikacji do grafiki komputerowej oraz silników gier.
Ustalono limit pieniężny na 29 487 dolarów oraz 44 dni, które są potrzebne do zakończenia sukcesem całej akcji.
Wiemy też, że główne jądro silnika jest już przystosowane do działania pod Linuksem, dzięki dedykowanym serwerom użytkowanym przez wiele lat. Aktualnie nie działa jedynie edytor gry oraz jej klient.
Oj widzę że się dzieje w świecie gier na Linuksa!
Wszyscy przenoszą się na Linuksa.
A microsoft coraz bardziej zapada się we własne bagno.
Jasne…