Unigine 2.0 z ogromną ilością nowych funkcji i optymalizacji

1
1944
Unigine
Unigine

UNIGINE Corp ogłosiło wydanie swojego flagowego silnika Unigine 2.0. Prace nad tą wersją trwały przeszło 18 miesięcy i włożono wiele pracy w nowo dostępne funkcje. Przede wszystkim przeprojektowano od zera cały silnik, który został przystosowany do obsługi DirectX 11, DirectX 12 oraz OpenGL 4.5. Nie wiadomo jeszcze co ze standardem Vulkan, ale podejrzewamy że pojawi się on w jakiejś większej aktualizacji za kilka miesięcy. Wprowadzono obsługę API C#, które umożliwia wykorzystanie Unigine podczas tworzenia aplikacji w C#.

Dodano narzędzie przechwytywania obrazu, a także łatwiejsze debugowanie graficzne. Pojawił się temporal anti-aliasing, który jest domyślnie włączony, a także efekty bloom oraz powierzchniowych odbić. Naprawiono sporo błędów. Warto zapoznać się z dokładną listą zmian na stronie.

Poprzedni artykułBlender 2.76 z poprawioną obsługę kart graficznych AMD i wstępną implementacją OpenSubdiv
Następny artykułCoreboot z obsługą MacBook Air 4,2 i nowością w ThinkPad T60
Michał Olber
Interesuję się głównie sprzętem i działaniem jego pod systemami GNU/Linux. Testuję różne dystrybucje i robię recenzje. Interesuję się działaniem sprzętu pod Linuksem, dzięki czemu wiem, jaki zestaw komputerowy wybierać :)

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj