UNIGINE Corp ogłosiło wydanie swojego flagowego silnika Unigine 2.0. Prace nad tą wersją trwały przeszło 18 miesięcy i włożono wiele pracy w nowo dostępne funkcje. Przede wszystkim przeprojektowano od zera cały silnik, który został przystosowany do obsługi DirectX 11, DirectX 12 oraz OpenGL 4.5. Nie wiadomo jeszcze co ze standardem Vulkan, ale podejrzewamy że pojawi się on w jakiejś większej aktualizacji za kilka miesięcy. Wprowadzono obsługę API C#, które umożliwia wykorzystanie Unigine podczas tworzenia aplikacji w C#.
Dodano narzędzie przechwytywania obrazu, a także łatwiejsze debugowanie graficzne. Pojawił się temporal anti-aliasing, który jest domyślnie włączony, a także efekty bloom oraz powierzchniowych odbić. Naprawiono sporo błędów. Warto zapoznać się z dokładną listą zmian na stronie.
[…] UNIGINE Corp ogłosiło wydanie swojego flagowego silnika Unigine 2.0. Prace nad tą wersją trwały przeszło 18 miesięcy i włożono wiele pracy w Post Unigine 2.0 z ogromną ilością nowych funkcji i optymalizacji pojawił się poraz pierwszy w OSWorld.pl. Źródło: Unigine 2.0 z ogromną ilością nowych funkcji i optymalizacji […]