Unigine 2.2 z nową symulacją wody i nie tylko

0
1499
Unigine
Unigine

UNIGINE Corp ogłosiło wydanie swojego flagowego silnika Unigine 2.2. Dodano całkowicie nową symulację wody z geometrycznymi falami. Zaktualizowano obsługę Oculus Rifta do Oculus SDK 0.8. Pojawiła się obsługa Visual Studio 2015, oświetlenie terenu, optymalizacje renderowania kafelkowego, odbicia od płaskich powierzchni. Udoskonalono cieniowanie, integrację z templatkami Qt, precyzję geodezyjnej matematyki. Zintegrowano C++/C#/UnigineScript API z pełnym dostępem do funkcji silnika.

Dodano nowy układ logiki aplikacji C++/C#, obiekty GeodeticPivot, edytowalne dema poprzez SDK Browser, dodatek SimLights dla świateł lotniskowych oraz całkowicie nowe demo Oil Rig.

Poprzedni artykułLeMaker Cello z układem AMD A1100
Następny artykułIntroduction to Cloud Infrastructure Technologies – darmowy kurs od edX i Linux Foundation
Michał Olber
Interesuję się głównie sprzętem i działaniem jego pod systemami GNU/Linux. Testuję różne dystrybucje i robię recenzje. Interesuję się działaniem sprzętu pod Linuksem, dzięki czemu wiem, jaki zestaw komputerowy wybierać :)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj