Unigine Corp. ogłosiło że zrobiło podział silnika Unigine Engine na dwa osobne produkty: Unigine Sim i Unigine Game. Decyzja została podjęta po wieloletnich badaniach swoich klientów, gdzie 15 – 20% z nich wykorzystywało silnik głównie do gier, natomiast cała reszta tworzyła różnego rodzaju symulatory, wizualizacje oraz wirtualne rzeczywistości.
Oba silniki będą dzieliły pewną część wspólną swojego kodu, natomiast różnice będą polegały na ilości dostępnych funkcji w danym SDK. Dojdą całkowicie nowe sposoby licencjonowania, a obecni klienci będą sobie mogli wybrać, z którego SDK chcą domyślnie korzystać.
Unigine Sim:
- Wtyczka App3DSurround
- Wtyczka AppPanorama
- Wtyczka AppProjection
- Wtyczka AppQuadBuffer
- Wtyczka AppSeparate
- Wtyczka AppWall
- Wtyczka OpenFlight
- Wtyczka CigiClient
- Binarki z liczeniem współrzędnych w podwójnej precyzji
- Syncker, czyli wielokanałowy system renderowania
Unigine Game:
- Wtyczka RakNet
Unigine Engine rozdzielony na Unigine Sim i Unigine Game | OSWorld.pl http://t.co/zUlSvlzl1H via @OSWorldpl
Michał Olber liked this on Facebook.