Unigine Engine rozdzielony na Unigine Sim i Unigine Game

2
1247
Unigine
Unigine

Unigine Corp. ogłosiło że zrobiło podział silnika Unigine Engine na dwa osobne produkty: Unigine Sim i Unigine Game. Decyzja została podjęta po wieloletnich badaniach swoich klientów, gdzie 15 – 20% z nich wykorzystywało silnik głównie do gier, natomiast cała reszta tworzyła różnego rodzaju symulatory, wizualizacje oraz wirtualne rzeczywistości.

Oba silniki będą dzieliły pewną część wspólną swojego kodu, natomiast różnice będą polegały na ilości dostępnych funkcji w danym SDK. Dojdą całkowicie nowe sposoby licencjonowania, a obecni klienci będą sobie mogli wybrać, z którego SDK chcą domyślnie korzystać.

Unigine Sim:

  • Wtyczka App3DSurround
  • Wtyczka AppPanorama
  • Wtyczka AppProjection
  • Wtyczka AppQuadBuffer
  • Wtyczka AppSeparate
  • Wtyczka AppWall
  • Wtyczka OpenFlight
  • Wtyczka CigiClient
  • Binarki z liczeniem współrzędnych w podwójnej precyzji
  • Syncker, czyli wielokanałowy system renderowania

Unigine Game:

  • Wtyczka RakNet
ŹRÓDŁOunigine.com
Poprzedni artykułQupZilla 1.6.1 z nowymi opcjami
Następny artykułCanonical planuje stworzyć własny menedżer plików
Michał Olber
Interesuję się głównie sprzętem i działaniem jego pod systemami GNU/Linux. Testuję różne dystrybucje i robię recenzje. Interesuję się działaniem sprzętu pod Linuksem, dzięki czemu wiem, jaki zestaw komputerowy wybierać :)

2 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj