Unity Technologies ogłosiło wydanie silnika do gier Unity 4.0. Pozwala on tworzyć zaawansowanie graficznie gry i aplikacje dla komputerów PC, oraz urządzeń mobilnych. Firma udostępniła specjalistyczne środowisko graficzne do projektowania, które posiada profile, możliwość pisania skryptów, podgląd i współpracę z Autodesk.
Najnowsza wersja to wsparcie dla dwóch nowych platform: Linuksa i Flasha. Pojawiła się obsługa bibliotek Microsoft DirectX 11, wsparcie dla tekstur 3D, przebudowano całą strukturę edytora oraz udoskonalono dane geometryczne. Dodano więcej szczegółów i kontroli ze scenami, w których występuje mapowanie światłem. Zaktualizowano Efekty Obrazów oraz dodano Shuriken Particle System. Dodano system animacji Mecanim i dynamiczne czcionki z użyciem HTML. Dodano sporo optymalizacji.
Jedną z pierwszych gier, które zostały napisane przy użyciu Unity 4, jest Rochard, którą można było kupić podczas Humble Indie Bundle 6.
[…] na inne systemy. Dodał również, że przy produkcji następnych gier zostanie wykorzystany silnik Unity 4.0, który niedawno miał swoją premierę, ze wsparciem dla Linuksa. Znalazłeś błąd w newsie? […]
[…] ufundowana w serwisie Kickstarter na kwotę 35 tysięcy dolarów, a twórcy zdecydowali się użyć silnika Unity 3D w czwartej wersji, dzięki czemu można było stworzyć tytuł na wiele systemów […]
[…] Of Saint Nazaire jest tworzona przez 3 osobowy zespół programistów na silniku Unity 3D, dzięki czemu możemy w nią zagrać na platformie Windows, Linux i OS X. Oferuje różne poziomy […]
[…] Linux. Jest to bardzo przykra wiadomość, z racji tego, iż w listopadzie 2012 roku wydano Unity 4.0 z obsługą Linuksa. Silnik Unity 3D pozwala tworzyć zaawansowanie graficznie gry i aplikacje dla komputerów PC oraz […]