Unity 5.0 z silnikiem fizyki PhysX, globalnym oświetleniem i podglądem WebGL

1
2081
Unity
Unity

Unity Technologies ogłosiło wydanie silnika do gier Unity 5.0. Narzędzie pozwala tworzyć zaawansowanie graficznie gry i aplikacje dla komputerów PC, oraz urządzeń mobilnych. Firma udostępnia specjalistyczne środowisko graficzne do projektowania na platformy Windows i OS X, które posiada profile, możliwość pisania skryptów, podgląd i współpracę z Autodesk.

Zmiany, jakie zaszły:

  • Dodano wsparcie dla silnika fizyki PhysX 3.3
  • Dodano globalne oświetlenie w czasie rzeczywistym
  • Dodano fizyczne shadery dla większości popularnych materiałów
  • Dodano wstępną obsługę podglądu w WebGL
  • Zaktualizowano system animacji
  • Udoskonalono obsługę dźwięku
  • Pojawiło się próbkowanie odbić HDR
  • Zmniejszono zużycie pamięci i udoskonalono sztuczną inteligencję
  • Pojawił się 64 bitowy edytor Unity
  • Dodano obsługę podłączania na żywo kontrolerów gier pod SteamOS i Linuksem
  • W trybie Steam Big Picture Mode pojawiła się opcja konfiguracji kontrolera gier
  • Udoskonalono fizykę 2D
Poprzedni artykułMirantis integruje usługę Kubernetes z OpenStack
Następny artykułGitLab przejmuje Gitorious
Michał Olber
Interesuję się głównie sprzętem i działaniem jego pod systemami GNU/Linux. Testuję różne dystrybucje i robię recenzje. Interesuję się działaniem sprzętu pod Linuksem, dzięki czemu wiem, jaki zestaw komputerowy wybierać :)

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj