Unreal Editor przeniesiony na Linuksa przez dewelopera open source

6
1760
Unreal Engine
Unreal Engine

Unreal Editor to specjalne narzędzie dla deweloperów do tworzenia zawartości do gry, z wykorzystaniem silnika Unreal Engine. Do tej pory firma Epic Games dostarczała edytor jedynie na platformę Windows, jednakże po wydaniu Unreal Engine 4.1 z obsługą systemów Linux, także Unreal Editor ma otrzymać pełne wsparcie w niedługim czasie. Jeden z deweloperów wolnego oprogramowania nie chciał czekać dłużej na oficjalne wsparcie, dodał odpowiedni kod i uruchomił edytor pod Linuksem.

Owa wiadomość o wersji dla Linuksa pojawiła się na kanale twittera firmy Epic Games:

Ze zdjęcia, na którym widać rozmowę dewów: Epic|rcl z andrei, ten pierwszy poprosił o kod, aby móc go sprawdzić. Nie wiadomo na razie, czy zostanie on faktycznie włączony do głównego drzewa i czy dzięki temu, szybciej ujrzymy Unreal Editor na systemy Linux.

ŹRÓDŁOnews.softpedia.com
Poprzedni artykułSubsurface 4.1 z wieloma zmianami
Następny artykułdBConf 2014 rozpoczyna gromadzenie propozycji prelekcji i warsztatów
Michał Olber
Interesuję się głównie sprzętem i działaniem jego pod systemami GNU/Linux. Testuję różne dystrybucje i robię recenzje. Interesuję się działaniem sprzętu pod Linuksem, dzięki czemu wiem, jaki zestaw komputerowy wybierać :)

6 KOMENTARZE

  1. […] Epic Games, firma znana z silnika Unreal Engine, zaprezentowała w marcu działającą jego wersję w przeglądarce Firefox. Tydzień później dodano w kodzie oficjalną obsługę Linuksa. Pod koniec kwietnia Epic Games udostępniło wszystkim silnik graficzny Unreal Engine 4.1. W połowie maja jeden z deweloperów wolnego oprogramowania dodał odpowiedni kod do Unreal Editora i uruchomił edytor pod Linuksem. […]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj