Epic Games udostępniło wszystkim silnik graficzny Unreal Engine 4. Na początek warto wspomnieć o dodaniu subskrypcji dla deweloperów tworzących gry, która ma wynosić 19 dolarów na miesiąc. Otrzymuje się w tym pełny dostęp do kodu źródłowego silnika na GitHubie i edytora Unreal Editor. Osoby chcące tworzyć komercyjne gry będą musiały zwracać 5% zarobków dla firmy Epic Games. Warto także wspomnieć o wstępnym wsparciu dla: systemu Linux, WebGL, okularów wirtualnej rzeczywistości Oculus VR, Valve Steamworks i SteamBox.
Przypomnijmy, że kilka dni temu zademonstrowano działający silnik Unreal Engine 4 w przeglądarce Firefox.
Unreal Engine 4 z obsługą Linuksa, Oculus VR, WebGL i kodem źródłowym | OSWorld.pl http://t.co/9PgzGLcz9b via @OSWorldpl
Michał Olber liked this on Facebook.
Paweł Cichocki liked this on Facebook.
Krzysztof Hajd liked this on Facebook.
[…] iż pojawiła się wstępna obsługa silnika Unreal Engine 4.1 Preview, a tym samym wsparcie dla Unreal Engine 4. Deweloperzy mówią, że jest to aktualnie najbardziej zaawansowany silnik graficzny, z jakim […]
[…] zaprezentowała w marcu działającą jego wersję w przeglądarce Firefox. Tydzień później dodano w kodzie oficjalną obsługę Linuksa. Pod koniec kwietnia Epic Games udostępniło wszystkim silnik graficzny Unreal Engine 4.1. W […]