Unvanquished Alpha 16 z minimapami i ulepszonym renderowaniem

1
1021
Unvanquished
Unvanquished

Ogłoszono wydanie Unvanquished Alpha 16, wieloosobowej strzelanki pierwszoosobowej z elementami strategii. Wcielamy się rolę wysoce zaawansowanych technologicznie ludzi lub przypominających robale obcych. Gra jest oparta na silniku graficznym Daemon, który posiada cechy ioQuake 3, XreaL, Wolf: ET, ET: XreaL i OpenWolf. Unvanquished wzoruje się na grze Tremulous. Dużą zaletą jest system awansowania, który pozwala na ulepszanie naszego arsenału.

Pojawiły się długo oczekiwane minimapy na ekranie rozgrywki, które pokazują pozycję gracza. Planowane jest ewentualne zrobienie minimap w 3D. Udoskonalono renderowanie, w tym korekcję koloru na podstawowych obiektach i na zadanej lokalizacji. Zaktualizowano obsługę botów oraz samą rozgrywkę

Poprzedni artykułGitHub wypuścił biblioteki API dla Ruby i Objective-C
Następny artykułQualcomm udostępnia sterownik dla bezprzewodowych adapterów Atheros QCA98xx 802.11ac
Michał Olber
Interesuję się głównie sprzętem i działaniem jego pod systemami GNU/Linux. Testuję różne dystrybucje i robię recenzje. Interesuję się działaniem sprzętu pod Linuksem, dzięki czemu wiem, jaki zestaw komputerowy wybierać :)

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj