Ogłoszono wydanie Unvanquished Alpha 21, wieloosobowej strzelanki pierwszoosobowej z elementami strategii. Wcielamy się rolę wysoce zaawansowanych technologicznie ludzi lub przypominających robale obcych. Gra jest oparta na silniku graficznym Daemon, który posiada cechy ioQuake 3, XreaL, Wolf: ET, ET: XreaL i OpenWolf. Unvanquished wzoruje się na grze Tremulous. Dużą zaletą jest system awansowania, który pozwala na ulepszanie naszego arsenału.
Przebudowano system zbroi dla ludzi, aby zapełnić lukę pomiędzy Lekkim Pancerzem oraz Lekkim Pancerzem z Hełmem. Dodano Lekki Pancerz, który chroni całe ciało oraz dodaje lekką ochronę głowy. Pojawił się także Średni Pancerz, zaraz przed Pełnym Kombinezonem Bojowym. Zmieniono także ceny: Lekki Pancerze kosztuje 200 kredytów, Średni Pancerz – 300 kredytów oraz każda ze zbroi ma wpływ na kondycję gracza.
Zmieniono cały system odblokowywania się budynków i przedmiotów. Gracz będzie widział poszczególne paski postępu, które pokazują ile czasu jeszcze pozostało do odblokowania. Poprawiono system budowania, a także różne efekty budynków dla obu ras. Zmieniono lekko sposób działania staminy, obrażeń oraz otrzymywanej kasy.
Michał Olber liked this on Facebook.
Ten Unvanquished to coś jak Natural Selection, nie? (https://osworld.pl/natural-selection-2-wydane-na-linuksa/)