Ogłoszono wydanie Unvanquished Alpha 28, wieloosobowej strzelanki pierwszoosobowej z elementami strategii. Wcielamy się rolę wysoce zaawansowanych technologicznie ludzi lub przypominających robale obcych. Gra jest oparta na silniku graficznym Daemon, który posiada cechy ioQuake 3, XreaL, Wolf: ET, ET: XreaL i OpenWolf. Unvanquished wzoruje się na grze Tremulous. Dużą zaletą jest system awansowania, który pozwala na ulepszanie naszego arsenału.
Zmiany, jakie zaszły:
- Zaktualizowano dwie mapy: Parpax oraz Tremulous
- Poprawiono modele plecaków odrzutowych i drillów
- Wieżyczki kosztują teraz 10 punktów budowania, posiadają 250 punktów życia i są podatne na obrażenia dretchy. Armouries kosztują od teraz 8 punktów budowania każdy.
- Regeneracja życia obcych została zmodyfikowana. W bazie otrzymuje się mniej, a więcej na polowaniu lub bliżej członka drużyny.
- Usunięto możliwość przełączania się pomiędzy wyższymi klasami obcych o tych samych kosztach
- Radary i zaawansowani marauders są dostępni od teraz wcześniej
- Zwiększono koszt granatów do 250 kredytów
- Zmniejszono rozrzut strzelania
- Zmniejszono czas tworzenia mapy, dzięki kompilacji nagłówkowej
- Naprawiono sporo błędów oraz usunięto przestarzały kod
- Usunięto niepotrzebne sprawdzanie nieużywanych rozszerzeń OpenGL