Pojawiła się wieloosobowa strzelanka Unvanquished Alpha 0.46, w której wcielamy się w role wysoce zaawansowanych technologicznie ludzi lub przypominających robale obcych. Gra jest oparta na silniku graficznym Daemon, a interfejs w grze – libRocket, został zbudowany z użyciem HTML, CSS i C++. Dużą zaletą Unvanquished jest system awansowania postaci, który pozwala na ulepszanie naszego arsenału. Naprawiono dwa poważne błędy, które utrudniały bardzo grę. Jeden z nich uniemożliwiał pobranie jakiegokolwiek pakietu, podczas próby podłączenia się do serwera. Drugi natomiast objawiał się czerwonym ekranem w interfejsie użytkownika.
Dodano nowy model miotacza ognia, który zastąpił wcześniejszy model. Nowa wersja jest przygotowana na widok z pierwszej i trzeciej osoby. Zaktualizowano infrastrukturę silnika. Naprawiono sporo błędów.
W tej wersji zadebiutowało także automatyczne narzędzie do aktualizacji. Od teraz będzie to główny sposób na pobieranie nowych wersji na dowolnym systemie. Tym samym twórcy porzucają hosting na SourceForge i przenoszą się na GitHuba.