Valve ToGL, czyli tłumaczenie kodu bajtowego HLSL do GLSL

4
1527
Valve
Valve

Valve udostępniło źródła Projektu ToGL, który jest odpowiedzialny za tłumaczenie kodu bajtowego HLSL z Direct3D 9.0c na GLSL z OpenGL. Narzędzie zostało stworzone głównie do przeniesienia silnika Source Engine na systemy Linux. Obecny kod pochodzi bezpośrednio z gry DOTA 2, a Valve nie udostępnia żadnego wsparcia technicznego, ani nie daje gwarancji, że zadziała.

ŹRÓDŁOphoronix.com
Poprzedni artykułProjekt Gooseberry – dołóż się do stworzenia filmu
Następny artykułCrytek dodał obsługę Linuksa w silniku CryENGINE
Michał Olber
Interesuję się głównie sprzętem i działaniem jego pod systemami GNU/Linux. Testuję różne dystrybucje i robię recenzje. Interesuję się działaniem sprzętu pod Linuksem, dzięki czemu wiem, jaki zestaw komputerowy wybierać :)

4 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj