Valve udostępniło źródła Projektu ToGL, który jest odpowiedzialny za tłumaczenie kodu bajtowego HLSL z Direct3D 9.0c na GLSL z OpenGL. Narzędzie zostało stworzone głównie do przeniesienia silnika Source Engine na systemy Linux. Obecny kod pochodzi bezpośrednio z gry DOTA 2, a Valve nie udostępnia żadnego wsparcia technicznego, ani nie daje gwarancji, że zadziała.
Valve ToGL, czyli tłumaczenie kodu bajtowego HLSL do GLSL | OSWorld.pl http://t.co/R7Ml272Lxl via @OSWorldpl
Widzę, że Valve naprawdę jest w stanie (i chce) „namieszać” w świecie gier na Linuksa.
Krzysztof Zubik liked this on Facebook.
[…] 2, udostępniło kod źródłowy konwertera HLSL do GLSL. Działa on na takiej samej zasadzie, jak Valve ToGL, czyli tłumaczy kod bajtowy HLSL z Direct3D 9.0c na GLSL z OpenGL. Narzędzie HLSL Parser and GLSL […]